MADMIE | PHOTOGRAPHER, FILMMAKER
COLORING SINCE 2010
round minus
round plus

Travel- Hangzhou,Suzhou, Yangzhou, Nanjing & Zhenjiang


































































































11 comments:

  1. gambo ore tgh smaye tu mantap boh~

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaarghhhhh.. aku nak g china!!
    aku nak kamera tuh jgak!!!

    extra more.. aku nak cari husband photographer!!!


    T.T

    *berazam...

    ReplyDelete
  3. Anak Cina mengirim surat,
    Dari Jawa sampai ke Deli;
    Hidup kita dikandung adat,
    Budi tidak dijual beli.

    ReplyDelete
  4. rudy: terima kasih

    tulus: :)

    hanis: haaha...aku pon teringin nak p aussie jugak...elaun hmpa bkn lg tinggi ka...meh la cina ni...aku jd tour guide..kihkihkih...
    bek hg cari husband yg buat kamera...nak kamera apa pon buleh..haha...

    cikgu ariffin: terima kasih cikgu atas srangkap pantun yg buat saya x lupa asal usul saya tu...saya nak balas tp x reti...hehe

    ReplyDelete
  5. terima kasih
    it was sweet of you to drop by :)

    ReplyDelete
  6. siyess la. mmg two thumbs up. sgt awesome. this is superb ya know. proooo

    ReplyDelete
  7. yg gamba girls tu 2nd dr kanan nama dia akmal kan?

    ReplyDelete
  8. hitamanis: thanks!
    haz|rah: ha'ah, nama dia akmal :)

    ReplyDelete
  9. awesome! betul2 teruja.
    =)
    singgah sebentar mencari inspirasi.

    ReplyDelete